Kurs
Kursa våre er interaktive kurs der læringsøkter vekslar med utprøving, «AHA»- opplevingar og diskusjonar – der vi er fysisk til stade.
Dette kombinerer vi med webinar for å utveksle erfaringar og jobbe med GBS retta mot ulike opplæringsmål.
NB Kurspresentasjonane kjem på nynorsk og bokmål
Grunnlaget – Nyborgs BU-modell
Eit kinderegg for å lukkast med forsvarleg og godt utbytte av opplæringa
Kurs 1: To-dagars grunnkurs Grunnlaget
Grunnkurset gir teoretisk innføring og praksis i bruk av Nyborgs BU-modell
Dette kurset har vekslande aktivitetar som krev at vi er fysisk tilstade
Kurset gir grunnlag for å «bygge på» med ein eller fleire av modulane under etter ynskje
Modul 1A Webinar for å drøfte erfaringar (3 t)
Modul 1B Webinar for å jobbe med fokus på prioriterte opplæringsmål – kva grunnleggande begrep er relevante/ avgjerande for elevane å lære for å tileigne seg basiskunnsskap?
1B I med vekt på den fyrste leseopplæringa (3t)
1B II med vekt på matematikk på småskulesteget (begrep om einingar og antal, rekneartane (3t)
1B III med vekt på matematikk på mellomsteget (brøk, desimaltal, større tal (3t
Modul 1C Webinar med fokus på GBS som er viktige for emosjonell utvikling (3t)


Målgruppe
- Lærarar på småskuletrinn og i intensiv opplæring og individuelt tilrettelagt opplæring; barnehagelærarar 3-5 år
Prisar
- Fysisk kurs: Kr 21 000 per dag + reise og opphald
- BU-kurs (to-dagars kurs): Kr 35 000, som inkluderer 3 t webinar for å drøfte erfaringar.
- Webinar: 3 timar 5000; 6 timar 12000. (Krev kamera på)
- Det fyrste fysiske kurset hausten 2025 får 5000 i rabatt.
Ta kontakt på epost: gunvor.sonnesyn@pedverket.no Telefon 922 91 227
Gjennom læringsprosessar er ein hjerne travelt opptatt med å analysere, abstrahere, generalisere. Når det buttar imot for ein elev, og det blir vanskeleg å henge med,
så har det ofte noko med slike prosessar å gjere.
Grunnleggjande analysebegrep gir kognitiv støtte til læring, og kan bidra til at
ressursen «intensiv opplæring» verkeleg blir intensiv, og ikkje eit ekstra frimiutt.
I tillegg er det kjekt og motiverande å jobbe på denne måten – både for lærar og elevar.


La borna legge vekk boka og I-paden, og bruk verkelege ting som har farge, form, størrelse, funksjon og mange andre eigenskapar.
La borna bruke stemma, så språket får «setje namn på», bevisstgjere og generalisere.
Gi borna konkrete opplevingar av å lære.
Syt for at borna får basis for alt det andre dei skal lære, og trygg basis for å gå tilbake til andre aktivitetar med nytt blikk og og ein «bank» av språkstøtte i det dei har lært.
Kurshaldar er Gunvor Sønnesyn, som har lærarutdanning og påbygg i matematikk, småskulepedagogikk, spesialpedagogikk og hovedfag i pedagogikk. Gunvor har lang erfaring som lærar, PP-rådgjevar, og undervist i etter- og vidareutdanning for lærarar og PP-rådgjevarar. Den viktigaste kompetansen er kanskje likevel den som er tileigna i arbeid med elevane som hadde dei største utfordringane.
Saman med Morte Hem har ho vidareutvikla materiell og opplegg for Nyborgs BU-modell (Grunnlaget). Ho har og brei erfaring frå internasjonale prosjekt, der hennar bidrag har vore knytt til Grunnlaget og til PASS – planning-attention-simultaneous-successive – teorien (J.P. Das & J.A. Naglieri)
